-
Zawartość
79 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Wygrane dni
2
GLOBALDATA wygrał w ostatnim dniu 2 Sierpień 2011
GLOBALDATA ma najbardziej lubianą zawartość!
Reputacja
29 NormalnaO GLOBALDATA
-
Ranga
Regularny użytkownik
Informacje osobiste
-
Firma
Square Host
-
Nazwisko
Bobrowski
Metody kontaktu
-
Strona WWW
http://www.globaldata.pl
-
Skype
squarehost
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Lublin
-
U nas od wczorajszego popołudniowego komunikatu o "głębokim skanowaniu i przywracaniu danych" do chwili obecnej jeszcze domeny nie odpowiadają. cPanel również: https://cpanel.vihost.pl:2083/
-
GLOBALDATA zaczął obserwować RobimySEO
-
RobimySEO zaczął obserwować GLOBALDATA
-
może odpytywanie /administrator Joomli załóż na niego hasło aby CMS nie musiał przetwarzać zapytań a serwer i zobacz czy skoki wystapia ponownie.
-
GLOBALDATA zaczął obserwować Krystian
-
Mimo chęcia po wielu mailach i próbach ja również odpuściłem. Najwidoczniej produkt ten wymaga jeszcze troszkę pracy.
-
Napisz do swojego usługodawcy niech zaktualizuje to raczej powinno leżeć w jego interesie, dla przykładu wielu użytkowników instaluje CMS choćby te z instalatora np. joomla 3.0 a ta o ile z php 5.3 będzie działać to bez php 5.4 nie będzie działać poprawnie więc bez aktualizacji firmy tracą potencjalnych klientów.
-
Powiem szczerze już drugi miesiać przysiadam do aktualizacji i poprawek zaobserwowanych błędów ... i strasznie mi się nie chce ale w Lipcu przybędą praktykanci więc pewnie wgram aktualizacje dla 5.2.5
-
Jak przyjeliście zmiany z 22 marca odnośnie Polityki prywatności i wykorzystywania plików Cookies w serwisach internetowych ? Bo z tego co widze to mało stron wprowadziło wymagane polityki i informacje na swoich stronach. Jakieś pomysły na ich obejście ?
-
Jak dzowniłem o 9:05 uzyskałem odpowiedź że siedzą i naprawiają, tylko coś najwidoczniej dłużej schodzi niż zwykle najwidoczniej coś poważnego.
-
[dyskusje] vipower.pl
GLOBALDATA odpisał Tomasz Fiedoruk na temat w Informacje o firmach hostingowych
Ja rownież polecam, w ciagu roku jeden pad i w kilka minut wszystko przywrócone. -
Tłumaczenie dla wersji 5.1.3 (działa także na 5.1.2) Plik polskipanelklienta.php do folderwhmcs/lang/polski.php - przetłumaczone 100% poprawione kilka zwrotów a Qutes zmienione na dodatki jak znajdziecie jakieś nietypowe zwroty informujecie będę aktualizował. Plik polskiadminpanel.php do folderwhmcs/admin/lang/polski.php (zmienić w ustawienaich profilu admina na język polski) - przetłumaczone hmm jakieś 90% w kodzie pozaznaczałem cytaty linijek nie przetłumaczonych czyli jakieś 30% zwrotów z nowej aktualizacji oczywiście nadal nad tym pracuje i tłumacze te linijki choć czasu brak oczywiście pozostawiłem angielskie zwroty aby nie występowały braki, zachęcam do zaglądania i sprawdzania aktualizacji jeżeli tłumaczenie uznacie za przydatne. - linijki ustawione są alfabetycznie i usunąłem komentarze WHMCS poprostu mam taką a nie inną organizację pracy, staram się także na bierząco poprawiać zwroty które nie pasują lub brzmią dziwacznie z góry dziękuję za wasze uwagi także na PW są bardzo przydatne. Pliki w UTF: http://www.globaldata.pl/whmcs.zip
-
Okej odrazu sie przyznam że niemam pojęcia do czego służy "My Quotes" ;] Więc tych kilku, chyba 7 linijek nie tłumaczyłem Pozatym moje tłumaczenia są ustawione alfabetycznie od a do z bo tak mi łatwiej się dłubie usunąłem też komentarze. I niu usunąłem znaków macie więc & obok i W zależnosci od tego czy potrzebujecie pliczek w utf czy ansi: http://www.square-host.pl/whmcs/ Za błędy i zwroty niczym z ust trola przepraszam publikuje na życzenie, moim zdaniem niema się tu zabardzo czym chwalić ani co odsprzedawać.
-
Jeżeli ktoś potrzebuje i niema nic przeciwko kilku błędom to mogę udostępnić za darmo moje tłumaczenie do panelu klienta dla 5.1.2
-
dokładnie, jednak przy postępowaniu arbitrażowym wysyłane jest najpierw do firm pismo o zgodę jeżeli firma odrzuca to chyba jak dobrze pamiętam domena automatycznie przechodzi w twoje ręce ze względu na regulaminy NASK Jeżeli więc właściciel się pomyli i na wszelki wypadek nie zgodzi się na tego typu postępowanie to wychodziłoby na to że straciłby domenę Chociaż patrząc na koszty i zestawienie http://www.piit.org.pl/_gAllery/14/07/14078/publikacja2012.pdf to beznadziejny pomysł
-
Tak tematycznie odskoczę. Takie moje spostrzeżenie czy wy też zauważyliście że fani szybciej walą na tablicę z informacją że serwer leży niż wysyłają tickety
-
Cpanel czy DirectAdmin ? Rozmyślanie na temat panelu do zarządzania kontem www
GLOBALDATA odpisał dekidna na temat w Własna Firma Hostingowa
DA lepszy pod klienta, mniej guziczków, przejrzyste kategorie, prosty i przyjemny. Wiadomo im klient łatwiej coś sam znajdzie i zmieni tym mniej ticket'ów wyśle -
[dyskusje] vipower.pl
GLOBALDATA odpisał Tomasz Fiedoruk na temat w Informacje o firmach hostingowych
Kiedyś w zakładce kontakt był 24h telefon alarmowy do Pana Pawła, dzisiaj takiego telefonu ani na vipower ani na vihost nie znajdziemy. Swego czasu zapisałem sobie także numer +48 664-713-452 widoczny obecnie na stronie vibiznes.pl (może zapomnieliście go jeszcze usunąć ? ), niestety przy próbie dodzwonienia się po godzinie 18 po prostu połączenie zostało odrzucone. Na jakość usług nie narzekam wiadomo problemy się zdarzają, pady także ale ogólnie polecam. Jedyna więc moja uwaga: szkoda że wycofaliście telefon alarmowy choć zdaję sobie sprawę że klienci potrafią denerwować i dzwonić po 22 z pytaniami o ofertę ale telefon alarmowy to bardzo ważny element.