Skocz do zawartości

użytkownik prohost.pl

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O użytkownik prohost.pl

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    PROCON

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://www.procon.pl

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. [opinia] Prohost.pl

    Gdyby faktura została wysłana 1 kwietnia... Gdyby pracownik BOK oraz właściciel mieli choć minimum kultury, o profesjonaliźmie już nie wspomnę, to odpowiedzieliby zgodnie z prawdą, że faktura została wysłana 6 kwietnia więc nie miała do mnie prawa dojść do dnia kiedy pytałem. Wystarczyło powiedzieć prawdę... nic więcej. Jak się okazało takie właśnie zachowanie jak zaprezentowali przy tej okazji, zarówno dla BOK jak i właściciela, jest typowe.
  2. prohost.pl nie działa...

    Dla mnie jest bo mam wykupione konto od marca a w czerwcu mam spadek wizyt we wszystkich serwisach o prawie 70%. Podejście typu: klient niech zapłaci a potem niech się sam martwi, naprawdę mi nie odpowiada Uwagi "po co ten płacz"proszę zachować dla siebie Panie Rybczyński. Do 5 minut doszły kolejne 4 minuty braku dostępności od chwili kiedy wrzuciłem stronę na monitoring. Może Pan żyje przeszłością bo mnie akurat mało obchodzi co było rok temu, stwierdzam fakty dotyczące teraźniejszośći. Prowadzę biznes oparty na stronie www i nie mam zamiaru żeby, firma która bierze kasę i resztą się nie przejmuje, psuła mi mój biznes. Cena nie jest adekwatna ani do jakośći usług ani do jakości obsługi. Jak widzę tutaj ma Pan czas się rozpisywać. A może powinien Pan zmienić swojego dostawcę i sam sobie postawić jakiegoś porządnego dedyka?
  3. prohost.pl nie działa...

    8 czerwca od 16 do 21 - pad serwera 14 czerwca 5 minut tylko - pad serwera bazy danych Dla mnie standardem jest to, że awarie zaczynają się powtarzać regularnie. Jak widać nie przekroczyły jeszcze 9 godzin ale jeszcze wszystko przed tą firmą. To jest mój trzeci hosting a w zasadzie czwarty. Najmniej problemów miałem z Sisco które po prostu działało ale niestety zostało przejęte przez Ogicom które jednostronnie zmieniło sobie umowę, potem był superhost.pl ale oni tam nie lubią WP (a kilka serwisów mam właśnie na WP), teraz jest prohost.pl i nie mogę powiedzieć że jestem zadowolony. Szukam teraz PROFESJONALNEGO hostingu bo wbrew temu co jest zawarte na stronie prohost.pl to profesjonalizmu nie można im zarzucić.
  4. prohost.pl nie działa...

    Prohost.pl znów nie działa... tym razem problem z serwerem bazy danych. Przerwy w świadczeniu usług stają się standardem w tej "firmie".
  5. [opinia] Prohost.pl

    Parę słów na temat tego hostingu a raczej jakości obsługi, niech każdy sam sobie odpowie czy jest odpowiednia. Informuję ku przestrodze... Zapis z chat'a z obsługą klienta: "Rozmawiasz teraz z Prohost Prohost: Witam. Klient: Witam, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem faktury za opłacony hosting. Kiedy mogę się jej spodziewać? Prohost: Faktury sa wysylane pod koniec miesiaca poczta. Klient: Opłata za konto '..........' została zrealizowanaw dniu 14 marca [wyedytowane przez autora postu] Klient: Miesiąc skończył się tydzień temu Klient: Już wcześniej uzyskałem taką odpowiedź Prohost: Skonczyl sie. Klient: Bardziej kiedy są wysyłane interesuje mnie kiedy ją otrzymam Prohost: Jak Panu listonosz przyniesie. Klient: Pana nazwisko poproszę Klient: taka odpowiedź jest żenująca Klient: czekam Prohost: A jaka by Pan chcial odpowiedz. Prohost: Logiczne jest, ze to od poczty zalezy. Klient: nazwisko poproszę Prohost: Pytanie jest bezsensu wiec ja sensownej odpowiedzi nie udziele. Klient: ja zakończyłem rozmowę na temat faktury Prohost: .......................... [wyedytowane przez autora postu] Klient: telefon do właściciela firmy albo pańskiego przełożonego Klient: poproszę oczywiście Prohost: ..........................@prohost.pl [wyedytowane przez autora postu] Klient: to wszystko, dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi" i odpowiedź na maila w sprawie tego chat'a "Z tego co widzę to otrzymał Pan poprawną informację. Chyba nie myśli Pan, że poczta udziela informacji gdzie aktualnie znajduje się jaki list i kiedy go doręczą. Nikt Panu nie udzieli informacji kiedy Pan list dostanie bo nikt nie wie. Nie widzę nic żałosnego w odpowiedziach naszego pracownika." Jak widać prosta rzecz a jak może być skomplikowana. Nie wspominając już nawet o tym, że w dzisiejszych czasach coraz bardziej popularne staje się przesyłanie faktur drogą elektroniczną lub wystawianie ich w panelu klienta. A niby miało być tak pięknie po doświadczeniach z poprzedniego hostingu (ogicom) a tu proszę. Moim zdaniem nie tylko parametry czy dostępne usługi są istotne ale również obsługa. A ta moim zdaniem zdecydowanie kuleje i to nie tylko wśród pracowników. O krzakach, błędach w tłumaczeniu lub jego całkowitego braku nie wspominam.
×