Poszukujemy zaufanej osoby, z którą podejmiemy współpracę polegającą na pomocy w zakresie wsparcia klientów hostingu. Zakres pracy: - pomoc i rozwiązywanie ticketów klientów w systemie ticketowym LIVE AGENT (bardzo dobry, prosty i przyjemny w pracy system, w który wdrożymy osobę, z którą podejmiemy współpracę), - ewentualna pomoc (do ustalenia) w zakresie obsługi infolinii w określonych godzinach (pon - pt) na zasadzie softphone (jak SKYPE - połączenia z komputera), Współpraca będzie mogła odbywać się w miejscu zamieszkania osoby, z którą będziemy współpracowali. Nie ma konieczności dojazdów. OCZEKIWANIA: - znajomość Direct Admin, - znajomość Linux Debian, - doświadczenie w pracy z serwerami webowymi, - dyspozycyjność, pozytywne nastawienie i zaangażowanie, - umiejętność komunikacji na wysokim poziomie, - cierpliwość w stosunku do użytkowników hostingu i ewentualnych problemów, Warunki współpracy do ustalenia indywidualnego po otrzymaniu wstępnego zgłoszenia drogą mailową. Zgłoszenia proszę wysyłać na adres: wspolpraca@standardmedia.pl W zgłoszeniach prosimy o opisanie swojego doświadczenia i umiejętności, motywacji do podjęcia tego rodzaju współpracy oraz wszelkich innych informacji, które kandydat uzna za istotne.