Skocz do zawartości

Biznes-Host.pl

Użytkownicy
  • Zawartość

    141
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez Biznes-Host.pl

  1. 2,500 klientów na VPS jest innego zdania. Nikt nie kończy. Kończymy tylko zabawę na tym forum, bo to zmierza do niką. Zostawiamy pole dla firm budzących respekt i jednocześnie nie potrafiących działać bez spamu na forum To ostatnia odpowiedź na tym forum. Administratora prosze o skasowanie naszych kont na forum. Pozdrawiam, Tomasz Grzyb
  2. Pewnie dlatego nie rozumiesz odpowiedzialności za słowo http://www.gazetaprawna.pl/encyklopedia/prawo/hasla/333494,oszczerstwo.html
  3. Za oszczerstwo można ponieść odpowiedzialność i należy z tym się liczyć. Nie mam zamiaru dyskutować w tej spawie publicznie, od tego jest droga reklamacyjna oraz prawna.
  4. @hicky Kłamiesz, w tej sytuacji czekamy na wyjaśnienia. Takiego oszczerstwa nie puścimy mimo uszu W związku z takimi nadużyciami, ciągłymi atakami, fałszywymi oskarżeniami informuję, że nasza firma nie będzie już udzielać się w tym temacie. Forum od dawna stało się nieprzyjazne, wystarczy spojrzeć na wiele tematów, sytuacja z oskarżeniami różnych firm powtarza się wielokrotnie. Większość firm przestała się już tu udzielać, zostały tylko te, które swoje funkcjonowanie opierały na klientach z tego forum. My nie mamy zamiaru na "zabawę" w tłumaczenie się i odpieranie bezpodstawnych ataków. Każdy post w naszą stronę zostanie zignorowany. Administrację prosze o przyjrzenie się atmosferze na forum.
  5. http://logout.pl/kontakt/ można zadzwonić i wyjaśnić Nie wiem co ma support do płatności, ale forum na pewno nie jest dobrym źródłem do wyjaśnienia tego. Pozdrawiam
  6. Jest to zwykła pomyłka przy imporcie skrzynki pocztowej do systemu ticketowego. Przyjaciele WHT, dajcie sobie luz na dzisiaj, ja rozumiem że jeden broni drugiego i taki łańcuszek się zrobił, ale troche obiektywizmu. Ja ze swojej strony kończę, mam dość na dzisiaj tej nagonki....
  7. Tak to już jest, że jak się napisze maila to on zostaje w skrzynce u kogoś Rozumiem, że chodzi Ci o otwarte tickety, to niefortunny bład z naszej strony, także przepraszam za niepotrzebne maile z powiadomieniami.
  8. Szkoda tylko że Twoje wypowiedzi nie są poparte niczym wiarygodnym. Masz usługę w VPS4U, piszesz o przeładowaniu serwerów, ale nie bierzesz pod uwagę innych czynnikó mogących wpłynąć na Twoje postrzeganie "przeładowania", włącznie z przełądowaniem Twojego vpska.
  9. 1. Możesz napisać do supportu i ktoś się tym zajmie 2. Możesz płakać na forum i liczyć że inni się dołaczą Twój wybór...
  10. Ty bierzesz kase za przenosiny, masz problem, żalisz się na forum... Wystaczy trochę pomyśleć, zadzwonić, dopytać się o przyczynę itp. A nóż jest coś o czym nie wiesz i nie możesz wiedzieć... Tak jak w tym przypadku. Nie zawsze każde zlecenie to łatwa kasa... Proszę Cię nie płacz już...
  11. Proszę nie wprowadzać użytkowników w bład. Nie mamy w zwyczaju ingerować w uruchomione procesy użytkowników. Wyjątkiem są 1. Serwer użytkownika powoduje destabilizację pracy pozostałych maszyn 2. Serwer jest pod naszą administracją W tym przypadku miał miejsce ten drugi przypadek. Miłosz, powinieneś zwrócić się do nas, bo serwer jest przez nas administrowany w momencie gdy miałeś jakieś uwagi. Nie wiem czy w dobrym zwyczaju jest opisywanie na forum swoich problemów z pracami zleconymi przez innych klientów. Naprawde średnio wygląda gdy klient dzwoni bo jego "technik" ma problem z zainsalowaniem pakietu. Na podstawie umowy z naszym klientem, to serwer managed Nie bo nie ma takich ograniczeń. Dziwi mnie ta insynuacja "nie bo nie" - kto tak powiedział? Serwer managed... Prosze na przyszłość przed wypowiedzeniem się tak jednoznacznie zasięgnąć trochę informacji. Pojawiła się dziwna sytuacja, w której musimy się tłumaczyć z tego co tak naprawde powinno zostać tylko między nami a klientem wynajmującym u nas vpsy.
  12. Logout.pl

    Heh, zawsze wiesz najlepiej... Przecież to logiczne, że monitoring musi być robiony z wielu lokalizacji...
  13. Logout.pl

    Eee, to przeciez tylko monitoring. W panelu na logout.pl podajesz numer telefonu, włączasz monitoring i masz smsy w przypadku niedostępności vpsa/dedyka
  14. [opinie] ovh.pl

    A to nie mają umowy, że trzeba po 2 latach wykupić usługę?W takich promocjach jest jakaś smycz z reguły
  15. [Wirtualny] Solidny serwer na stronę

    Nie o to chodzi, Klient chce serwer bezawaryjny, więc moja rada by przed tem sprawdził te dwa działy. Dużo mówią o bezawaryjności. Tak już jest, że jednych firm tam jest więcej i częściej a innych mniej.
  16. [Wirtualny] Solidny serwer na stronę

    - bezawaryjność i szybkość, Patrz opinie i host is down
  17. Logout.pl

    Wymuszony przez nephax restart (przenosiny do ich nowego DC) i po starcie maszyna wymagała sprawdzania systemu plików - stąd przerwa w działaniu.
  18. Bank, PKD i ryczałt

    Kto by nie chciał tak Zapytajj w US czy ta działalność podlega ryczałtowi.
  19. Logout.pl

    super miejsce do zgłazania problemów a nie lepiej utworzyć ticket na bok@logout.pl?
  20. www.LiveNet.pl - Wielkie zmiany.

    Tak cena to nie wszyskto, ale jest wiele firm, które za cenę starego livenetu potrafią świadczyć usługi na wysokim poziomie. Chociażby przytoczony przez Ciebie superhost - nie wiem czemu go odrzuciłeś, ale tak jak nvu, nie mamy tam najmniejszych problemów.
  21. Logout.pl

    Już jest online - problem ze sprzetem na jednej z maszyn. Na szczęście jest tam tylko nasza strona, wszystkie vpsy, shared i dedyki pracują bez zakłóceń
  22. Hostmonster a VPS (vps4u)

    Gwarantowany procesor to: 1,5Ghz
  23. Hostmonster a VPS (vps4u)

    Nie, wtedy oferta byłaby nierealna
  24. Hostmonster a VPS (vps4u)

    hehe ; ) Powiedzmy, że trochę się nauczyłem od tamtego czasu Tak to promocyjne ceny. Obowiązują przez cały miesiąc wrzesień. - przedłużenia serwerów zakupionych w promocji są na takich samych warunkach.
  25. Hostmonster a VPS (vps4u)

    I tak i nie, ale mniejsza o to Mamy taką strategie na reklamę firmy, czy będzie suteczna okaże się z czasem Pozdrawiam
×