Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 16.11.2024 we wszystkich miejscach

  1. 1 punkt
    Niestety wygląda na to, że macie rację i HostingHouse została wykupiona przez konkurencję aby ją zniszczyć, a przy okazji zarobić na garstce klientów, którzy nie zdążą się przenieść. Z hostingiem to może nawet nie jest problem ale z domenami jest ogromny. Byli do niedawna świetną alternatywą bo ceny utrzymania domen mieli naprawdę niskie. W chwili obecnej przedłużenie o rok domeny .com to 200zł+VAT i myślę, że nigdzie na rynku nie ma wyższej ceny. Jeżeli 5-ciu klientów zrezygnuje, ale jeden się zagapi to i tak są do przodu. A zagapić się jest łatwo bo: Kod auth_info wymagany do transferu domeny do innego operatora nie jest udostępniany automatycznie a panelu klienta. a) najpierw piszemy do nich zgłoszenie z prośbą o kod auth_info. Nie mają na stronie gotowego formularza do pobrania. Wszystko musi przejść przez ich BOK. W międzyczasie będą dzwonić i proponować śmieszne upusty. b) czekamy 1 dzień lub dłużej i dostajemy mailem formularz do wypełnienia i wysłania do nich pocztą tradycyjną. To kolejne opóźnienie praktycznie o tydzień. Jeśli dane adresowe w formularzu są inne niż w domenie to będą do nas pisać i żądać wyjaśnień - kolejne opóźnienie c) otrzymujemy pocztą kod auth_info. Wysyłka poleconym za potwierdzeniem odbioru. Nie jest powiedziane że ten kod będzie poprawny. U mnie na 6 kodów jeden jest niepoprawny. Jestem pewien, że nie zgodzą się na wysyłkę e-mailem mimo iż mój adres domowy mają już potwierdzony. To wysyłanie przez nich kodów które trzeba przeklepać do komputera może trwać wieczność bo mogą sobie drukować randomowe. Po to tylko żeby domena zdążyła w międzyczasie stracić ważność lub żebyśmy sami zrezygnowali i zapłacili za domenę u nich. d) jeśli kod auth_info jest poprawny to otrzymamy od nich e-mail w którym jest link żeby kliknąć. E-mail jest po angielsku, ale na Boga nie klikajcie ! Normalnie w przypadku innych firm taki e-mail zawiera link gdzie klikamy aby potwierdzić transfer domeny, ale w tym e-mailu jest link aby ten transfer anulować. Anulujecie transfer. Wysyłacie znowu do nich pocztą zwykłą formularz o nowy kod auth_info. Rozumiecie o co chodzi? Przecież to jest dokładnie przemyślane, żeby człowieka wprowadzić w błąd. Ale to jeszcze nie wszystko. Jeśli nie klikniecie na link to czekacie grzecznie 7 dni. To znaczy oni miłościwie dają Wam 7 dni na rozmyślenie się. Dopiero po 7 dniach transfer zostanie przeprowadzony. Myślę, że to jak działają, wypełnia znamiona nieuczciwej konkurencji i sprawa powinna zostać zgłoszona do UOKiK. Tylko dobrze byłoby się zebrać większą grupą.
×