Skocz do zawartości

Polecane posty

Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/107-8p-pl/

Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/107-8p-pl/

Dyskusje: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34245-dyskusje-8ppl/

 

 

 

Witam,

nie chciałem tego tematu zakładać miesiące temu, ponieważ szanuję każdą firmę hostingową. Ale dzisiaj już nie wytrzymałem. Mam tam konto od 6 tygodni i niestety nie mogę polecić. Konto działa w moim odczuciu często wooolno lub tak jak teraz wcale nie działa. Co ciekawe to sama strona www.8p.pl nie chce mi się teraz załadować. Kupiłem u nich hosting za cenę powyżej 100 zł - więc jakaś jakość usług powinna być. Gdybym wiedział to dzisiaj to z miłą chęcią kupiłbym konto w proste.pl lub foxnet.pl dużo taniej i usługi w moim odczuciu lepsze. Nie mówię, że konto na www.8p.pl cały czas nie chodzi poprawnie, bo to jest nie prawda, ale jak na dzień dzisiejszy działa moim zdaniem gorzej od i365.pl - a jestem na www.8p.pl 6 tygodni, a w i365.pl aż 3 lata.

No cóż, sorki właścieciele www.8p.pl - ale musiałem to napisać...

Może emocje mnie pociągnęły, ale to już 3 przypadek jak chcę coś instalować na koncie, a tutaj nic nie da się zrobić...

 

Nie wiem, dlaczego kupiłem 60 gb transferu miesięcznie, gdy potrzebuję max 10 gb. No ale na innym forum polecali firmę 8P i myślałem, że będzie fajnie.

 

PS: Już ładuje się strona... No ale przerwa była ~15 minut...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Wiec przyszedl czas zarejestrowac sie na wielkim webhostingtalk.pl. Chcialbym na wstepie zaznaczyc, ze zdaje sobie sprawe z tego, jak wielu mamy wrogow i "zyczliwych" nam osob, bo wiem ze mamy sporo wad. Szanujemy Wasze zdanie, dlatego chcialbym poinformowac na samym poczatku, ze nie mam zamiaru ani sie klocic, ani przedstawiac racji ani tym bardziej zachecac do uslug. Wiem ze wiele osob tutaj to fachowcy w dziedzinie. Dlatego wszystkich szukajacych sensacji musze przeprosic.

 

Chce jedynie wyjasnic pare spraw. Otoz.

 

1. Faktycznie, dzis zanotowalismy 15-minutowy pad. Pierwszy od 20 dni. W trakcie tych ostatnich 3 tygodni zdarzaly sie kilkuminutowe (pojedyncze) zwolnienia serwera, spowodowane roznymi czynnikami (nie czas i miejsce zeby je wymieniac).

2. neon103 - jesli zauwazysz jakis problem, prosze, pisz do nas - wtedy szybko mozemy zareagowac na usterke. Oczywiscie mam na mysli spowolnienia serwera (itp.), bo o padach / restartach oczywiscie informowac nie musisz.

3. bellerofont - w Polsce jest to nie do wyobrazenia, fakt. Korzystamy jednak z technologii partnera z USA, dla ktorego takie limity nic nie znacza. Oczywiscie, zgodze sie z tym ze lokalizacja serwera w USA ma swoje wady, ale w naszej opinii jest jednak wiecej zalet (to jednak nie jest czas aby je wymieniac).

4. doopy - fakt, nigdy wczesniej nie bylo o nas na WHT. Wiem ze tutaj ludze sa - nikogo nie obrazajac! - raczej zamknieci na ludzi z zewnatrz, nie mowiac juz o malych firmach hostingowych jaka jest 8p.pl. Z tego co zdarzylem zauwazyc, to na tym forum takie firmy jak nasze sa traktowane jako tzw. krzaki. Nie jest milo byc wkladanym do jednego wora z niektorymi wynalazkami, ale wiemy z czego to wynika, bo sami tego pare razy doswiadczylismy korzystajac z ich uslug (dlatego wybaczamy :)) Jednakze zyjemy swoim zyciem od stycznia 2006 roku i klienci sa zadowoleni z naszych uslug.

 

Reasumujac: nie staramy sie podbijac rynku. Nie walczymy z konkurencja, bo uwazamy ze dla kazdego jest miejsce na tym rynku. Chcemy swiadczyc nasze uslugi najepiej jak potrafimy i jak na razie nam to wychodzi. Moge wyrazic tylko nadzieje ze nie zjecie 8p.pl na deser...

 

Pozdrawiam wszystkich maniakow WHT! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak sobie myślałem, że ktoś z Waszej firmy tutaj zagląda - Najważniejsze to przyznać się do błędu :)

 

"W trakcie tych ostatnich 3 tygodni zdarzaly sie kilkuminutowe (pojedyncze) zwolnienia serwera."

Nie żebym się kłócił, ale z tego co wiem to 3 razy nie mogłem nic na stronie robić przez dłuższy czas...

 

Po prostu piszę to dlatego, ponieważ troszkę głupio czuję się w sytuacji, że poleciłem wasz hosting znajomym i teraz zamiast na Was narzekać - narzekają na mnie... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moge tylko przeprosic za zaistniala sytuacje, jednak naprawde byl to pierwszy brak dostepu do uslugi w czerwcu. Prosze wziac pod uwage, ze serwer jest w USA i czasami - przy slabym polaczeniu - moga byc zrywane pakiety itp., co moze troche utrudniac korzystanie. Chcialbym tylko zauwazyc ze Host-Tracker ktory mierzy nasze Uptime od 95 dni, pokazuje 99,90%. To zdecydowanie najwiecej z tanich polskich hostingow. A co do zwolnien, to one sie zdarzaja, z roznych przyczyn. Dlatego jesli Pan to zauwazy, prosze pisac. Jesli to bedzie wina np. robionego backupu czy generowania statystyk to nic nie zrobimy. Ale jesli serwer bedzie przeciazony np. przez czyjs skrypt, to bedziemy interweniowac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim czasie (czytaj 3 tygodnie) usługi firmy znacznie poprawiły się.

Wszystko ładnie chodzi. Użytkownicy nie narzekają.

 

Jak widzę firmę oferującą 50 GB dozwolonego transferu miesięcznie za 100 zł rocznie.

Hmm... niedawno to zmienili...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pod mniejsze projekty hosting jest bardzo dobry. Każde konto posiada statystyki obciążenia, i po wykorzystaniu określonego limitu wysyłany jest mail z prośbą o optymalizację posiadanych skryptów. Owszem, zdarzyły mi się przestoje dwa czy trzy razy, ale z tego co pamiętam, były w nocy lub wczesnym rankiem, więc to pewnie te backupy i statystyki.

 

Mam tam konto od niecałego roku i jakość usługi jest cały czas na przyzwoitym poziomie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałem wypowiadać się wcześniej. Po przeniesieniu serwerów do polski hosting jest godny polecenia. Nawet zamówiłem kolejne konto kilka dni temu. I co ciekawe, moje forum zdobyło więcej wejść i nie jest wysyłany e-mail, że przekroczyłem procenty. Czy CPU został podniesiony z 2% na więcej? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

By było znów tematycznie: mam konto na 8p.pl chyba już rok. Z całego okresu jestem zadowolony. Wcześniej, nie traktowałem zbyt poważnie tego hostingu, bo i pingi trochę "zagraniczne", i chodziło tak średnio - ale zawsze sprawnie. Odkąd serwer jest u nas, strony chodzą na tyle dobrze, że już dumam nad zwiększeniem ilości stron jakie tam trzymam.

Przyznaję, że trzymam tam strony tzw. zaplecza, ale - skoro już pracuję nad zapleczem, a ono pracuje na mnie, to wybieram mu dobre gniazdko.

Polecam 8p.pl, relacja cena/jakość jest tutaj zdecydowanie powyżej średniej, co opisałem też na swoim "blogu pozycjonera".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×