pecherz 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 9, 2004 Opinie o hostings.pl Chcialem dowiedziec sie Waszej oceny o tym hostingu... Ja mam tam konto od polowy maja i nie powiem zeby dzialalo to poprawnie, tzn uslugi spoko (chociaz tez nie do konca, a moze ja sie nie znam...) ale cos ostatnio czesto to szwankuje... no a dzis to przegieli nie dziala juz 8 godzine conajmniej... Jak to dzialalo wczesniej, jakie macie doswiadczenia z ta zgorzelecka firma ? Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/153-hostings-pl/ Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/153-hostings-pl/ Dyskusje o ofercie i firmie: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34269-dyskusje-hostingspl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 1, 2007 Przerwa dzisiaj była i to dokuczliwa bo w szczycie. Dwóch klientów mi zadzwoniło i pytało co i jak. Ogólnie jestem zadowolony. Zeby jeszcze dawali znać ze zmieniają oprogramowania np Cpanel na 11. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PeterSim 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 1, 2007 To chyba była awaria łącza. Średni uptime miesięczny utrzymuje sie na poziomie 99,8 - przynajmniej na serwerze z DA na którym mam konto. Zauważyłem że wczoraj webhelp wylądował w hostings.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2008 Niestety mam na ich serwerze od dłuższego czasu (zdrowo ponad godzinę) awarię. Niestety w tej firmie telefon jest ustawiony na automatyczną sekretarkę jak tylko jest jakaś awaria. Firma ma za słaby kontakt telefoniczny z klientami moim zdaniem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wąski 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2008 Niestety od tygodnia dzieje się naprawde źle, codzienne pady, kilka razy nawet prawie 3godzinne i to w godzinach szczytu. Kontakt prawie zerowy, a na maila jedynie zdawkowe informacje o pracach "mających na celu podniesienie jakości usług" ... mając pakiet reselera i kilka ważnych i odwiedzanych stron takie pady to naprawdę spora nieodpowiedzialność...nie muszę chyba nikomu mówić jaki ma to wpływ na SEO. Ciężko wypozycjonowana strona zaczęła już lecieć w SERPACh...poprostu masakra Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2008 Dziwne ja też tam mam pakiet resellerski i nie miałem żadnych przerw ostatnio. Przyznam ze była przerwa w zeszlym miesiącu ale teraz to chyba kwestia maszyny na jakiej jesteś. A to moja: http://www.siteuptime.com/statistics.php?I...mp;UserId=77594 Ostatnio wysyłali mailing do klientów, sprawdź pocztę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wąski 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2008 no pewnie nie na wszystkich maszynach, właśnie w tej chwili znowu mam zwieche - wogóle ledwo co ładuje. A do mailingu - jak pierwszy raz zgłosiłem że coś nie halo, jakieś pady dziwne - to odpowiedzieli że to u mnie na moim kompie coś nie tak - dopiero jak za drugim mailem po sprawdzeniu z innych lokalizacji dalej to samo i kolejne pady - to przyznali że "trwają prace mające na celu polepszenie jakości..." troche w człona robią klienta...no i fajne prace w ciągu dnia w godzinach popołudniowych 3h. nieczynne strony. gdybym prowadził strone o swoim chomiku to pewnie by mi to nie przeszkadzało. Generalnie byłem zawsze zadowolony, a jestem u nich conajmniej dwa lata Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 3, 2008 Może poproś o przeniesienie na inną maszynę. Jaki masz panel administracyjny? WHM+Cpanel? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość xtd Zgłoś post Napisano Kwiecień 3, 2008 Ja też zauwżyłem częste pady w ostatnich tygodniach. serv11 (panel: DA) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wąski 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 3, 2008 No ja również na DA jade, a migrowałem u nich już raz z Cpanelu na innej maszynie bo z kolei tam wtedy były jakieś problemy..ehhh z tego sisco co podajesz to widze ze reselera całkiem tanio mają...a ja zapłaciłem pare dni temu za pol roku w hostings a z telefonami to jest tak że jak coś pada to za chiny sie nie dodzwonisz do nich - poprostu nie odbierają...ale mam nadzieję że sie uporają z tymi rzeczami i dalej będzie spokój i sielanka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
domain 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2008 Kilka uwag po ponad roku użytkowania tego syfu (reseller): - awarie minimum raz w tygodniu, nie po kilka minut ale minimum godzina, dwie, szczególnie w godzinach nocnych. w weekendy oczywiście gó... można zaradzić. - kretyńskie powiadomienia o planowanych modernizacjach (awariach?) równie częste. co mi z tego, niech w końcu działa. - utrudniony i bezczelny kontakt, przy kłopotliwych pytaniach po prostu brak odpowiedzi. nie wspomnę, że nie potrafią nawet ustawić wildcards. - ostatnie kuriozum w postaci powiadomienia o jakiś skryptach obciążających serwer do osób, które z tych skryptów nie korzystają. co mnie to? - a dodanie formułek w stylu "radzimy potraktować to poważnie!" do klienta to szczyt chamstwa. Oczywiście wszystkie strony na ich koncie mam teraz spaprane a do odpowiedzi się nie palą. Banda niekompetentnych gówniarzy (jeśli ktoś zna bardziej adekwatne słownictwo proszę o PW). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wąski 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2008 No dzisiaj to pojechali grubo - raportowanie WSZYSTKICH błędów i uwag notatek - skutczenie rozjechało chyba każdą stronę na tej maszynie... od tygodnia pady, kontakt gorzej jak w tpsa... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wąski 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2008 Banda nieodpowiedzialnych kretynów! Niby już sie uporali z problemami, ale jednak nie dokońca - wczoraj prawie 3h pad, po tym i po ostatnich problemach z serwerem w ciągu ostatnich kilku dni poleciały mi dosłownie WSZYSTKIE strony w google trzymane na tym serwerze i pozycjonowane w różny lecz nie agresywny sposób. (strony były dość mocne, więc wykluczam nagły humor googla na akurat te wszystkie strony a jest ich conajmniej 20...) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2008 Mi też poleciała jedna strona którą pozycjonowałem ale myśle ze to wina wcześniejszego padu serwera DNS. Efekt pojawił sie od razu w panelu sitemap - googla. Pocieszę cie ze google nie kara mocno za niedostępność stron. Coś mi sie wydaje ze zmienili administratora serwerów :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wąski 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2008 mam nadzieje że to chwilowe i wszystko wróci, to że niedostępność kilkugodzinowa nie powinna robić takich problemów w google to wiem, kwestia tylko że dosłownie wszystko poleciało - nawet PR nie pokazuje dla tych stron, wpisuje adres strony w G i zwraca jedynie linki do tych stron zamiast tej strony Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
waz 0 Zgłoś post Napisano Maj 1, 2008 mam nadzieje że to chwilowe i wszystko wróci, to że niedostępność kilkugodzinowa nie powinna robić takich problemów w google to wiem, kwestia tylko że dosłownie wszystko poleciało - nawet PR nie pokazuje dla tych stron, wpisuje adres strony w G i zwraca jedynie linki do tych stron zamiast tej strony I jak Panowie poprawiło się coś w hostings ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2008 I jak Panowie poprawiło się coś w hostings ? Podobnie jak xtd mam konto na serv11 w wersji reseller od roku i na początku było dobrze, ale teraz jest coraz gorzej. Ostatni czas to ciągłe problemy z pocztą, a ostatnie 2 tygodnie to apogeum, średnio co 1-2 dni serwer poczty wysyłkowej lądował na jakiejś liście RBL-a, oprócz maila trzeba dzwonić, a dodzwonić się to sztuka. Podczas rozmowy na moje narzekania Pan najczęściej stwierdza "Rozwiązaniem problemu jest wykupienie serwera dedykowanego". Z minusów, które się nasiliły ostatnio: - brak jakiegokolwiek kontaku wieczorami lub w weekendy - brak odpowiedzi na maile - w przypadku jakiejś awarii dodzwonienie się do hostings to cud - brak php5 i mysql5 na tym serwerze, od roku próbuje się dowiedzieć kiedy, ostatnia odpowiedź 10 stycznia - do 20 lutego z pewnością php5 będzie - zmiany w konfiguracji php bez żadnej informacji, bez sprawdzenia czy po zmianach w ogółe działa, nagle strony przestaja działać, ale tak jak pisał Wąski każdy notice leci na ekran - totalna anonimowość, brak na stronie jakichkolwiek kontaktów osobowych czy to do adminów, czy do szefostwa itp. dzwonisz, piszesz i tak naprawdę to nei wiadomo z kim sprawę załatwiasz, a jak ktoś Cie zleje to nawet ni wiesz jak sie skontaktować z właścicielem - subiektywne uczucie obniżenia się jakości świadczonej usługi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Maj 19, 2008 Dzisiaj z hostings.pl walki ciąg dalszy - info o php5 - "istnieje mozliwosc wlaczenia php5 dla wybranych loginow ze wzgledow bezpieczenstwa" - nie bardzo rozumiem dlaczego php5 zagraża bezpieczeństwu - dzisiaj znowu rano klient dzwoni, że maile wracają bo spam, ja maila do hostings oraz telefon. Na mają sugestię, że "usługa aktualnie jest nie do użytku" dostałem odpowiedź "To proszę zrezygnowa, nic innego teraz Panu nie mogę poradzić" PS. właśnie zobaczyłem jakieś światełko w tunelu tj. propozycję przeniesienia konta na inną maszynę gdzie będzie i php5 i skończą sie problemy z mailami o efektach dam znać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kyniu 0 Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2008 Odgrzebuje temat - coś się zmieniło? Jest ktoś zadowolony ? Ja miałem tam kiedyś konto i byłem w sumie zadowolony, teraz znów założyłem ale jak czytam wasze opinie to mnie zimny pot zlewa... :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek Donal 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 3, 2009 Chciałbym ostrzec wszystkich, którzy zamierzają kupić serwer wirtualny lub dedykowany w firmie hostings.pl. Jak wiadomo najdroższym elementem w serwerze jest cena transferu. W przypadku serwera dedykowanego ważne jest też sprzęt na jakim postawią ci stronę. I powiem szczerze, że jak otrzymałem ofertę od hostings.pl to byłem mile zaskoczony – oferta była konkurencyjna do innych firm hostingowych. Bajka jednak trwała krótko – 2 miesiące. Zauważyłem, że transfer wykorzystany przeze mnie i jaki został podany przez hostings.pl znacznie przewyższa (ponad 2 razy!!!) ten podany w statystykach oglądalności strony. Zapytałem o co chodzi, a oni powiedzieli, że te statystyki oglądalności strony nie uwzględniają ruchu generowanego przez Google’a. Postanowiłem więc wyłączyć Google’a na jakiś czas i to sprawdzić. Okazało się, że Google nie miał prawie żadnego wpływu na wartość transferu, a hostings.pl nie byli w stanie tego wytłumaczyć. Postanowiłem zerwać umowę, ale tutaj zaczęły się kolejne problemy – minimum 3 miesięczny termin wypowiedzenia, w czasie którego muszę płacić za serwer z tym zawyżonym transferem. Jestem w plecy kilka ładnych tysięcy. Usługi hostings.pl polecam teraz tylko moim największym wrogom. Ludzie z dala od nich. Ostrzegam!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 3, 2009 Chociaż są dość sztywni w kontakcie z klientem (ponoć zawsze wszystko jest u nich sprawne - choć to bzdura) to jakość usługi jest raczej bardzo dobra w kontekście konkurencji. Ostatnio postanowili mi wyłączyć RVskin bo ponoć już wychodzą z CPaneli zapomnieli mi jednak o tym napisać. Podobnych wpadek było wiele ale są raczej skazą na całkiem dobrym wizerunku firmy znam ich już ze 4 lata wiec mogę się wypowiedzieć. Dedyka bym tam nie kupił bo dostałem znacznie lepszą ofertę ze sprawdzonej firmy w moim mieście. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wąski 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 Podbijam temat, ostatnio hostings.pl leci sobie na maksa w kule... dziś cały dzień serwer leży i kwiczy, a takie sytuacje ostatnio zdażały się dość często chyba z kilka razy w miesiącu. Nie mówie już o sytuacjach gdy są chwilowe pady... czas się zwijać z tej firmy "Mucha" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
stagger 0 Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2010 Potwierdzam, od jakiegoś czasu notorycznie zdarzają się wielogodzinne awarie. Jak się do nich dzwoni (o ile się dodzwoni) to mówią, że w ciągu kilkunastu minut/godziny będzie działać, podczas gdy nic nie działa jeszcze ładnych parę godzin. Mam u nich konto od kilku lat, ale tak źle jeszcze nie było.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jedruszczak 0 Zgłoś post Napisano Listopad 16, 2010 Witam Szanownych Grupowiczów, zapisałem się na forum w zasadzie tylko po to, żeby napisać swoją historię z firmą Mucha. Miałem na hostings.pl pakiet resellerski od 2004 roku. Pamiętam jedną poważną usterkę, po której wszystko zostało przywrócone, ale bazy były 14 dni do tyłu, całe szczęści, że nie miałem akurat klienta ze sklepem internetowym. Piersze lata wyglądały w miarę normalnie co jakiś czas przestoje, ale do zaakceptowania. Czara przelała się w 2010 roku. Miałem już na tyle dużo stron na hostings.pl, że przenoszenie się z tym wszystkim było zajęciem na dobre 2 tygodnie. Pewnego dnia, nagle bez żadnej informacji od administratora, przestała działać funkcja mail() w php. Pomijam fakt czy funkcja ta jest bezpieczna czy nie, jakoś na innych sewerach działa. Okazało się, że muszę przerabiać na gwałt wszystkie strony, które z tej fukcji korzystają. Administrator łaskawie na moją interwencję zaproponował, że akurat planują przenoszenie na nowe maszyny to może mi tam już założyć konto i sobie wszystko poprzenosze, bo oni na razie nie mają czasu. Skrypty w końcu poprawiłem. Powoli, ale sukcesywnie wynosiłem się ze stronami do innej firmy. Przez około 6 miesięcy musiałem opłacać serwer trzymając na nim jedną stronę, ponieważ nie mogłem skontaktować się z osobą która wykupiła domenę klienta na siebie. Nie było możliwości ustawienia nowej delegacji. Dzieki temu widziałem upadek firmy hostings.pl. Od lipca 2010 przestoje zdażały się już znacznie cześciej i były dłuższe. We wrześniu częściej serwer nie działał niż działał. Było to już po tym rzekomym przeniesieniu na nowe serwery i nowe łącza, które były bardzo zachwalane wcześniej przez właściciela firmy Mucha. Oczywiście skrzynki pocztowe się nie przeniosły. trzeba było je zakładać ręcznie. Po mniej więcej 6 dniach od opłacenia kolejnego miesiąca (wrzesien 2010) uznałem, że firma Mucha nie wywiązuje się z umowy jaką z nimi zawarłem opłacając fakturę i domagam się zwrotu pieniędzy. Mail został bez odpowiedzi. Zostaje mi droga prawna lub UOKiK, ale dla 45zł netto chyba szkoda zachodu. Proszę wnioski wyciągnąc samodzielnie. Ja osobiście straciłem wiele nerwów i czasu. Odsprzedaje dalej usługi firmy i w zasadzie odpowiadałem za wszelkie zwiechy przed klientami. Nie mam charakteru, żeby nie odbierać telefonów i nie odpisywać na maile. Może Pan Mucha na forum ustosunkuje się do mojego maila w sprawie zwrótu pieniędzy za serwer w miesiącu wrześniu 2010? Myślę, że czyta Pan to forum. Czekam cierpliwie na odpowiedź. Pozdrawiam Sebastian Jędruszczak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hostings.pl 0 Zgłoś post Napisano Luty 11, 2011 Witamy Szanownych Użytkowników Dziekujemy administratorom WebHostingTalk.pl za kontkat w sprawie opisywanej przez jednego z czytelnikow tego portalu, dotyczacej poniesionych kosztow i oczekiwania rekompensaty przez klienta Hostings.pl. Prosimy o kontakt w tej sprawie zainteresowanej osoby nadmieniajac i przypominajac, iz w kazdej sprawie dotyczacej relacji klient - uslugodawca, jedyną wlasciwą i poprawną forma kontaktu i załatwienia sprawy jest kontakt ze stroną realizujaca usługę. Bez wzgledu jednak na fakt czy opsiywana przez Pana sytuacja miala miejsce czy tez nie, otrzyma Pan pełny zwrot. Hostings.pl jak i inni znani uslugodawcy funkcjonuja w oparciu o wytyczne ustawodawcy w tym konkretnym przpadku, sa to zapisy regulaminu uslug hostingowych jak i powszechnie przyjete dobre zasady biznesowe. Nadmieniamy iż każde zasadne roszczenie ze strony naszego klienta zawsze rozpatrujemy z korzyscia dla niego. Prosimy zatem o kontak z autoryzowanego adresu e-mail, czyli takiego z ktorego nastapilo zamowienie uslugi, gdyz na chwile obecna trudno stwierdzic czy byl Pan faktycznie klientem Hostings.pl Z wyrazami szacunku Hostings.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach